søndag 4. mars 2012

Hyttehelg

Ei god hyttehelg er over, me er heime igjen - og kan sjå tilbake på kor mykje me strikka eller snekkra! Me har kvar våre favorittar. Flott ver fredag, tur i skogen på lørdagen, mykje vind om natta, og fin tur heim på sundag. Bare eg og gubben på tur. Men me koser oss, nyter freden og roen på landet! Fanagenseren blei ferdig - eg er kjempefornøyd. Nå ventar eg bare på minstejenta som sitt på bussen frå Bergen, og håpar at  ho er like fornøyd. Ellers er det den grønne flettegenseren som vert prioritert framover. Eg har nokre korger som  må stå  på vent ei stund. Men ein dag er det plutseleg aktivitet i prosjekta igjen. Eg har forresten meldt meg inn i strikkblogger.no. Sjå logoen på venstre side, og ta ein titt. Nå blir det kanskje lettare å finne ennå fleire  flotte strikkebloggar. Det lagast utruleg mykje der ute, kjekt å bli inspirert av andre.


Klar til bruk:-)
Gubben likar å bære tungt! Reisetv! Nytt (gammalt) tv.
Tunge tak......


Herlige vårtegn

Minner frå gamle tider. Nå er dei forbudt.

2 kommentarer: