mandag 5. mars 2012

Morgontrim

Den ordinære morgontrimmen min på helsestudioet er bytta ut med stranda. Eit godt bytte for våren. Me er inne i den finaste tida på året, der våren og sommaren står for tur. Eg må innrømma at eg syns det er litt kjedeleg å gå på tredemølle og lyfta litt her og tøya litt der. Eg likar meg nok betre ute i naturen! Nå er det lyst om morgonen, og då er det nydeleg på stranda. I dag fekk eg meg ein fin tur, frå hengjebrua og til Fuglingane - og tilbake. Heime venta ein god kopp te, litt frukt, matpakken frå gubben, strikketøy og litt husarbeid (som å sette på vaskemaskin/oppvaskmaskin). Ein god start på 
veka, nå skal eg snart gå på jobb!

Spesiell morgonsol

Gjenbruk av rosene frå sist veke.
Så gler dei ei stund til.

Kosestund - og energi-påfyllings-stund!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar