fredag 9. mars 2012

Domino-effekt

Eg har fortalt tidligare om misjonsforenings-damene som har latt seg smitta av domino-effekten. I går hadde me treff igjen, og teppene deira veks! Bare det gule mitt har hatt ein treg utvikling denne månaden. Men eg er jo teststrikkar! Eg er mektig imponert over teppene dei drog opp. Det er utruleg kjekt. Og i tillegg hadde enkelte allereie neste teppe i tankane! Skikkeleg dominoeffekt, med andre ord. Men slike flotte strikkedamer er innimellom litt beskjedne, det er ikkje lett å få til å fotografere dei. Men eit lite glimt av damene + teppene vart det! Eg er jammen glad eg kjenner sånne flotte fargerike damer.

Flotte jordfargar - nydeleg teppe

Utruleg fargerikt og flott teppe.

Ei fargerik dame bak teppet og!

Nydeleg teppe i gråe og lilla fargar

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar