søndag 22. januar 2017

I strikkekorga i januar.

Det nye året er godt i gang. Plutseleg føltes det så lenge sidan det var jul... Julepynten er rydda vekk for lenge si, Veslejenta er reist nordover, og dagane er ennå korte og mørke. Av og til er det og mykje ver rundt hushjørnene her på Jæren. Mange dagar går me framleis glipp av dagslyset, mørkt når me går på jobb, og skumring når me kjem heim. Men innimellom - og av og til i helgene - skinn sola. Då er det ekstra godt å kle på seg ullkler og stikke nasane ut. Og innimellom er det godt med ein strikkepause! Eller kanskje eg må sei - ganske ofte er det godt med ein strikkepause.

Akkurat nå finn eg akkurat dette oppi strikkekorga:

 Lysegrønn jakke i Shetland Soft frå Malsen og mor
Jakken Engsoleie.
Går stadig litt framover.
Nærmar meg vrangborda nere.
Kan anbefalat å strikke nedover.
Lett å tilpasse lengden etterkvart.


 Sokkar til Reisejenta
Tynne sokkar i Arwetta Classic
frå God som ull.Kjekt å strikke den nye
yndlingshælen min:
Tomatoheel.


Sjal i nydelig garn fått av Eldstejenta
Dette garnet har eg fått frå Eldstejenta.
Endeleg var eg klar for eit fint sjal.
Måtte finne ein variasjon der eg begynner på midten
og strikker til det er tomt for garn.

Flotte fargar.
Det øverste nøste ligg i strikkekø.
Snart klar for det og.
Gåve frå Eldstejenta det og.

Hals i Merinoull til Tordis
Hals til Tordis.
Kjekt med litt mormorstrikk.




 Regnbuegenser i restegarn

Og så var det alt restegarnet..Nå er eg i gang med litt Gi-bort-strikk.
Tenkte eg skulle strikke opp litt barnegensera av det garnet som har ligge lenge.
Kanskje eg kan sende dei til Ukraina eller noko slikt?

Flettepute frå garnlageret
Denne har og ligge ei stund i strikkekorga.
Nå er eg over halvvegs.
Ny bok i strikkehylla
Denne kan anbefalast.
Her var det mange flotte sokkar
der ein kan få bruke av garnlageret sitt.

 Til slutt eit lite solbilde.
Never not knitting.
Flott på ein topp, med strikketøy og bål i sekken
Iskunst

3 kommentarer:

  1. Ja, her var det mye på gang. Du må gjøre ferdig den lysegrønne jakken. Blir fin til våren, kanskje med sjalet til? Tror ikke jeg har lagt merke til denne hælen før. Spennende!

    Fortsatt god søndag!

    Klem

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk, Ingunn! Ja jakken skal bli ferdig, snart.

      Slett
  2. Oi, du har jammen masse flotte prosjekt på pinnene, Happy Knitting1

    SvarSlett