søndag 19. september 2010

Veke 37.

Så var det søndag igjen, og tid for eit blogginnlegg!
Kva har skjedd i denne veka då?
Jo, det har:
- vore ei litt roligare veke,
- lite oppdrag på kveldane
- mykje regn
- tid til å feste trådar i ferdige strikketing
- 5 treningsøkter
- vore på ein "baderomsrunde" og henta inn prisar og idèar til oppussing av badet på loftet
- hatt besøk av gode venner på lørdagskvelden.
- jobba i "vaskeriet" vårt. Ein evige jobb som aldri tar slutt!
- vore på ein fantastisk flott gudstjeneste!

Måndag 13.september Min møbius er ferdig!
Skal brukast som skjerf på kalde vinterdagar!

Tysdag 14.september
Ein titt på storsjalet til Matilde
som vart ferdig i sommar!
Jammen nådde eg 17.mai slik eg hadde lova!
Mye arbeid med frynsene.

Onsdag 15.september
Oppvaskefiller
(Dette var bilstrikketøy i sommar!)
Kor er resten av produksjonen?
Dei har fått nye heimar.
Dei er kjekke å gje vekk!

Torsdag 16.september
Terje hadde komitèmøte her!
Meny: ambrosia med brunost + kaffi/te.
Me andre koste oss i loftstova.

Fredag 17.september
Min fana-inspirerte bolero nærmar seg ferdig!
Eg held på med broderinga.
Turkis og lilla - flotte fargar!

Lørdag18.september
Rydde-sjau på vaskerommet.
Oppbevaringa av jente-sokkane i huset har blitt revurdert!
Og jammen fant eg to ledige
skuffer til alle sokkane våre!
Enkelt og greit!

Sundag 19.september
Kjempegod frukost i lag med jentene våre!
Med egg og nysteikte bagels!
Og ørten sortar syltetøy.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar