torsdag 15. mai 2014

På pinnane i mai.

Eg strikkar stadig. Kanskje ikkje nokon overraskelse. Eg jobbar meg jo nedover i garnlageret mitt dette året, og det er eit ganske kjekt prosjekt. Eg finn stadig på nye ting eg har lyst å strikke med det garnet som eg har. Noko garn er ganske gammalt, noko er ganske nytt. Men alt finn eg på Kammerset. Men eg skal inrømme: eg har kjøpt 2 nøster for å gjere ferdig kanten på Nuten-teppet, og litt nytt garn til nye sitteputer i trebåten. Eg hadde ikkje nok i restegarnet. Men slik må det vere - teppet kunne ikkje ligge resten av året pga oppbrukt garn. Akkurat nå er det dette eg har på pinnane:

Bestillingsverk:
Gubben har bestilt nye sitteputer til trebåten:
Me skal på festival i sommar
- me må sitte skikkelig godt og varmt då.
Restar frå Terjegenseren.
Skal tovast.

Teppet veks!
Herlig med "mine" fargar.
Eg finn mykje garn som passar inn her.



Eit anna tove-prosjekt.
Skal bli pute til solstolen som er litt kald.

Striper i bomullsgarn
Skal bli håndkle til gjestetoalettet..



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar