søndag 4. mai 2014

Hytteliv.

Ei god og avslappandes helg er over, og jammen fekk me ei fin helg i Ryfylke denne gongen og. Både Gubben og eg har jobba med ulike ting, eg har førebudd alle foreldresamtalane som eg skal til med denne veka, og Gubben har tatt seg av vedlikehald av diverse hytteting. Alltid noko ein kan fikse på aller vedlikehalde når ein har ei hytte. Men "Ut på tur"- mottoet vårt har me brukt denne helga og. Sykkeltur, skogstur, langs-svadberga-tur, fjelltur, og biltur. Kjekt med variasjon.  Sykkelturen vart rundt øya - 15 km. Skogsturen er vår faste runde i skogen - 4 km. Rusleturen langs svadberga, over brygger og gjerder og gjennom utmark, vart 5 km. Fjellturen gjekk til Skomakarnibbå og er ein knallflott tur på 12 km og mange høgdemeter! Herlig tur! Og bilturen - foruten å kjøre fram og tilbake til hytta - den vart på handletur til Hjelmeland. Koseleg det og. Me kosar oss på tur i lag - sjølv om me av og til må reise aleine.

Kjekt å rusle mellom fine naust.

Masse flotte strandnellikar veks på berga.

Litt planke-trening blandt blomane!

Næringsrike sprekker i berget.

Askeladden på tur:
Eg fant, eg fant...

På veg til fjells -
flott med nye leikne lam.

Flott utsikt over øyane.
Og garden der me parkerte bilen ved.

Terje på Karastykket!
eg torer framleis ikkje snuble meg ut her.

På kanten av stuuuuupet.
Med "Nibbå" like bak.

Me må alltid oppom varden på fjellet like bak Skomakarnibbå,
Høgehei - som er 743 meter høg.
Må alltid tøyse litt!

Utsikt frå skogsturen!
Godt å gå i ulendt terren og
komma seg opp i høgden.
Det var nydelig i hyttehagen denne helga.
Rhododendronane stod i full blomst.

Og plommetreet ser ut til å få masse plommer i år og.

Og mykje  svarte stikkelsbær.

3 kommentarer:

  1. Fine bilder fra turen! -og så nydelig det blomstrer hos deg! :-)

    SvarSlett
  2. Artig å se hvor langt våren er kommet hos deg! Fine bilder!

    Klem

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja i år er våren riktig tidlig. Leste ein plass at den er 4 veker tidligare enn i fjor.

      Slett