søndag 22. mai 2016

Nye sokkar.

Nå er Styrbord-barbord-sokkane ferdige. Begge para. Eg har både reparet og strikka nye. Det må vel vere ekstra service.  Eg er ikkje så glad i å ta fatt på gamle prosjekt, eg har nok ein tendens til å utsette det lengs muleg. Men når det er det som er med i strikkkeposen på hytta, er det litt lettare å bare gjere det. Det tok meg ca 1/2 time...... Men nå er både Gubben og eg fornøyd, og han har to båtsokkar til seileturane sine.
Eit stort hol.
Kanskje han har hengt seg opp i ein spikar?

Eg klypte vekk heile hælen
og plukka opp maskane

Så strikka eg bare ny hæl,
og maska det saman igjen.
Fort gjort - skal hugse det til neste gong!


Dei nye sokkane.
Denne gongen er stripenen blå.

Eg fann ei snelle med sterk, tynn nylontråd på Kammerset.
Eg strikka det inn i hæen!
Denne gong får han ikkje slite hol!



Glad Gubbe!

Passte heilt perfekt!

Dette var innlegg nummer 500.
 Ein lite milepæl. :-) 
 

2 kommentarer:

  1. Å reparere og få sokker i bruk igjen gir i alle fall en god følelse om det er aldri så kjedelig. En glad ektemann må jo også varme ekstra godt! Godt jobba!

    God mandag fra Ingunn som rydder i kjelleren i dag.

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk! Ja av og til må me gjere dei kjedelige tinga og. Og så er det så deilig når det er unnagjort:-)

      Slett