søndag 20. oktober 2013

Lappe på lappe.....

Teppet mitt er ferdig! Det er i grunnen ein stor prestasjon frå mi side. Vanlegvis har eg brukt lang tid på slike prosjekter, og sist eg prøvte meg på noko slik, tok det 9 år frå start til slutt! denne gong vart det nokre haustveker, og det er ny personleg rekord! Kjekt arbeid, eg var nøye og prøvte å gjere arbeidet så beint som muleg. Men jammen vart det litt skjeivt innimellom. Litt frustrerandes... Men, men, det er sånn eg fekk det til. Teppet vart fora med lilla fleece, frå Stoff & Stil, og quilta for hånd med molinètråd. Gode tips frå sydame Kari. Fin kant rundt, den blei faktisk ganske bein og fin. Nå kan dei kalde haustkveldane bare komme, eg er klar til å sitte under teppet - med strikketøyet!
Alle lappane er sydd på.

Ein liten tur ner i strandsteinane
gav fin bakgrunn for teppet mitt.

Kanten rundt blei lilla mønstret.

Kan og brukast til turbruk.
 
Havet og starnda er ein flott plass,
både som bakgrunn og turområdet!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar