søndag 20. oktober 2013

Langtidsprosjekter.

Å setta igang med eit nytt strikkeprosjekt er kjekt. Finna fine fargar, artige mønster og passandes strikkepinnar - er kjekke avbrekk i ein travel kvardag. Gode pausar mellom alt anna ein styrer med. Skulle tru at når det i utgangspunktet var kjekt og lystbetont, så skulle det ikkje vere så vanskeleg å gjere resten heller. Men enkelte strikketøy har ein tendens til å bli langvarige. Og det er ikkje alltid dei spøta med mest arbeid eller som er størst i størrelse. I mi strikkekorg ser eg at det er ofta dei små prosjekta som forsvinn litt, uten å bli ferdige. Men i haustferien klarte eg å rote dei fram igjen, og gjere dei ferdige! Hurra! Sokkar og vottar - som det har tatt 1 1/2 - 2 år på å strikke! Nesten godt gjort å drøye det så lenge. Stadig tenker eg at slik kan eg ikkje halde på. Ikkje begynne på noko nytt før alt anna er unnagjort. Men fortsette varer som regel ikkje lenge. Må, bare må begynna. Nøstene skriker etter å bli brukt! Men nå er eg klar for kalde dagar! Med nye vottar - og sokkar.

Jondalssokk - garnpakken vart
kjøpt i Hardanger sommaren 2012

Nydelege vottar - eg har kjøpt mønsteret til desse på denne bloggen!
Nydelige ting denne dama lagar.

Eg strikka vottane i tynn Alpakka.
Det står finull i oppskrifta, men då vart det litt for store vottar.

Desse begynte eg på i jan -12. Nesten 2 år sidan.....

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar