tirsdag 5. juli 2011

Morgontur.

Idag hadde eg meg ein flott morgontur på stranda. Det er deilig å stige ut  av bilen ved hengjebrua ved Sele, og leggje i veg sørover. Eg likar best å gå i dei graskledde sanddynene. Det er god trening for ryggen. Idag var det heilt spesielt. Sjeldan har eg sett så mange ulike blomstersortar som i dag. Turen tok litt lenger tid enn den pleier, eg måtte stoppe opp og nyte synet + ta bilder! Men kva gjer vel det? Ferietid er jo gode, late dagar!
Blodstorkenebb
Gulmaure

Ukjent av meg, men fin.

Blåklokker

Rødkløver

Nyperoser

Stien går tett inntil kornåkeren.

Ryllik - eg plukkte store mengder her ein dag - til fargeriet.

Gult er kult!

Ein slags -vikke.


Og her kjem ein liten videosnutt - 
eg har kalla den 
" Ein grønn morgon"!
(Eg holdt visst telefonen opp/ner då eg filma!
Sånn er det med amatørar!)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar