søndag 5. april 2015

Påskestrikk

Når eg skal på påskeferie, må eg ha sekken full av garn. Riktignok har dei to butikkar med garnutsalg her inne på bygda, så det treng ikkje å bli krise. Den eine - ein blomsterbutikk, har masse fint alpakkagarn. Men eg likar å ha med det eg treng - og sånn vart det i år og. Eit  par undervegs-prosjekt har blitt avslutta, eller vokse ein del. Det er jo alltid kjekt. I år vart desse tinga med på hytteferien:

Eg hadde bestilt flotte knappar frå Fat & Fe.
Gamle 2-øringar.
Desse er minner frå ein barndom på 70-talet!

Det vart reine pengeplasseringen, dette:-)

Ferdig!
Kjem til å lysa opp på gråe dagar i denne!

Eg kom over nokre garnnøster i bommull og lin.
Skal bli ein fin sommargenser med hullmønstrete armar.
Vart TV-strikk i påsken dette.
Ei lita baby-lue er ferdig.
Høyrer eigentleg til den jhakken eg strikka for litt sida.
Skal bli spennandes å sjå om det passar.
Syns denne såg litt liten ut.

Eg har vore ivrig med bunadsstrømpene.
Tynne pinnar og litt hardt garn gjer at eg vert litt sår i hendene.
Men kjekt å få dei ferdige snart.

            
Babystrikk.
Kjørepose til å ha i bilsetet.
Blir nok godt og varmt.
  





2 kommentarer:

  1. Du har jammen benytta ferien godt. Du har fått tid til både turliv og strikking. Nydelige bilder fra den skituren! Det minner meg sånn om Nordmøre der jeg vokste opp. Så helt annerledes enn fjellviddene som omgir oss her. Skitur en dag, og hvitveis og hestehov den neste.
    Fanajakken din er helt nydelig! Har du brukt Kauni? Dette er jakke til å bli glad av.

    Lykke til med de andre prosjektene dine! Jeg la opp en liten Marius av babygarn i går. Med metallpinner er det lite anstrengende, og jeg er optimist nok en gang. Nå må jeg bare ikke bli for ivrig......

    Klem fra Ingunn

    SvarSlett
  2. Tusen takk for koselig melding! Ja eg har brukt Kaunigarn. Spennandes prosjekt!

    SvarSlett