søndag 19. oktober 2014

Garnkjøp - i smug.

Eg hadde eit nyttårsfortsett dette året : Å ikkje kjøpe meir garn. I ettertid har eg vel tenkt i tillegg: før eg har strikka opp noko av lageret mitt.  Året er ikkje omme, men eg er i grunnen godt fornøyd med innsatsen så langt. Eg har fått brukt opp mykje garn som eg har hatt liggandes. Det har faktisk vore kjekt og inspirerandes å finne fram  gode kombinasjonar av garn og mønster. Det meste av garnet eg har liggandes er jo flott garn, eg har jo kjøpt det for eg likte det og hadde lyst på det. Og det har vore tilfredsstillandes å få brukt opp ein del restar og. Halve nøster - eller endå mindre - ikkje alltid like lett å bruke dei fornuftig. Eg har mykje igjen - eg kan visst fortsetta inn i 2015 og. Vil gjerne få brukt opp endå litt meir.

Men - eg har møtt nokre utfordringar undervegs: Slik som salg på Sandnes garn...... eller ein tur innom Piclesbutikken mens me var i Oslo i sommar........ og blant alle utstillarane på Forbundet Kysten sitt stevne i Oslo. Hadde ikkje forventa å finne garn der! Då klarte eg ikkje stå i mot. Men eg er tilhengar av åpenhet - viktig å kunne seie korleis ein verkeleg har det.  Så - ved alle desse tre tilfella kjøpte eg garn!  Men ikkje når me var  i Praha:-) (Fant ingen garnbutikkar der ...) Så derfor kjem denne "tilståinga" nå.

Glaset som eg samlar 10 kr pr oppbrukt nøste i,  lite eller stort, er blitt ganske fullt! Eg gler meg til opptellinga i jan 2015. Det viser i allefall at eg er på god veg til å minke garnlageret, og det er jo ein bra prestasjon.
Nr.7
Kosegenser frå
"Garnglede i Rosendal"

Strikka i Nepal frå Drops.
Eg likra godt slike jumprar på skulen!

To armar - i ulik lengde!

Garn frå Færøyane.
Trur eg.
Kjøpt blant gamle båtar og sjøulkar!
Vart så glad for å finne garn der!
Vottar er planen for dette.



Fint garn frå Picles.
Kjøpte sommarpresang til jentene mine her,
og då blei det litt til meg og.
Skal strikkast saman med ein tynn Alpakka.

Planen er ein flettegenser.
Eg har nemleg gitt vekk den eg hadde.

Ein liten prøvelapp.
Kan vere det vert litt liknandes.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar