søndag 6. januar 2013

Lykke!

Lykke for ein glad-strikkar er utan tvil nytt garn! Dette året har eg eigentleg bestemt meg for at eg skal gjere ein stor innsats på Kammerset, med å bruke noka av alt det nydelege garnet eg allereie har kjøpt. Eg har mange prosjekt på gang, og ein del i tankane. Men plutseleg har Gubben fått lyst på noko nytt. Han syns nok det var litt lite han hadde fått av fjorårets produksjon. Og ein pose med garn som passa til ein ny jakke til han hadde eg ikkje liggandes. Så då var det bare å ta pc-en fram og bestilla nytt. Pinnsvinet Design i Bergen har mykje fint. Brunt Marianne Isager-garn blei bestilt, to sortar, og to dagar etter kom det fin pakke i posten. Lykke:-) Så nå er eg i gang - det er jammen lett å starte opp nye prosjekter. "Ja den er vel ferdig til vinterferien!" Sa Gubben. Me får sjå !

Spennandes med pakke i posten.

Oppskrifta er frå Anette Danielesens bok  "Strikk en stund".
Flott bok.

Først blir det jakke til gubben, så kanskje til meg?
Kan vere artig å matche:-)

Fin fasong på jakken.

Eg er igang - trur dette blir eit kjekt prosjekt.

Neste gong er det M-en som skal pryda overskrifta!

1 kommentar:

  1. Kjempe fine jakke du no er byrja på. Sikkert ferdig i goé tid før vinterferien. Såg jille ut å strikke. klem

    SvarSlett