søndag 8. april 2012

Påskestrikk.

Gode late dagar på hytta gjer rom for strikking. Eg passar alltid på at eg har sekken full av prosjekter. Gubben har som regel og "bilen full" av hytteprosjekt, fjøler, verktøy .... Eg har litt "panikk" for at eg skal gå tom for garn. Og så må eg jo vere forberdet for ulike situasjonar. Bilstrikket er nemleg ganske viktig, me sitt trass alt nokre timar i bilen - og i ferjekø. Påskekrimstrikket må vere klart, då må eg jo ha fokuset på tven og, så det må vere litt enkelt og sjølvgåandes. Solveggstrikket - kan vere litt meir avansert, og frukoststrikket - det er godt å ha god tid til ein kaffikopp ekstra og nokre rundar med pinnane. Dette er kva som har blitt gjort denne påsken:

Teststrikket av eldstejenta sin jakke nærmar seg slutten,
det gjennstår bare litt i halskanten.

Eg likar godt strikkeprosessen underveis,
men jammen er det herlig når ein nærmar seg slutten og,
og me kan i bruk det nye plagget.

Paris-jakken min nærmar seg og slutten -
dette strikket passte godt i bilen og til påskekrimmen.

Påskesokkane vart ferdige før me reiste heim!

Gult er kult

Og så var det den alle minste påskeharen - tynt og putlete, men ferdig blei den!

Dei blei til ein heil familie.
Koselige typar
.
Den gule genseren er strikka i Fritidsgarn.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar