søndag 23. oktober 2011

Nepaltepper

Eg er med i ein misjonsforening - med unge damer på min eigen alder! Ein kveld fortalte eg dei om prosjektet Nepaltepper som eg har blitt inspirert av. Og dei og lot seg engasjere. Eg håpte me greide å få til eit teppe i lag. Nå har eg 8 ferdige tepper liggandes, + eit påbegynt og ein haug med lappar!  Det blei ein liten teppevegg her heime! Eg er imponert. Kjekt å kunne smitta andre med strikkelyst. Eg har bare strikka eit av dei, men eg har sydd nokre av teppene i saman, og hekla kantane rundt. Nå ventar ein runde i vaskemaskinen før me skal levere dei i Bergen til Teppe-Jorunn like før jul.

Flotte fargerike tepper.

Blondekantar høyrer med.



2 kommentarer:

  1. Heilt imponert. Kjempeflotte teppe. Liket godt blondekanten rundt. Dokke er go'e. Klem Kari

    SvarSlett
  2. Imponerende mengde! Mye omtanke i slike tepper.

    SvarSlett