søndag 28. august 2011

Seinsommarhelg.

Det er definnitiv  snart slutt på sommaren. September nærmar seg med stormskritt og kvardagen er i gang igjen. Denne veka har vore litt ekstra travel. Men ting pleier å roe seg etterkvart, når ein bare finn den gode kvardagsrytmen. Men litt strikking eg bare ha tid til innimellom. Leste nettopp at strikking er avslappandes og meditativt, det gjer fryd og glede og skaparglede. Det er hjernetrim (må av og til rekne og berekne litt). Og til slutt: Lykkefølelse når du er ferdig! Og så har ein noko å gje vekk til dei me er glad i! Eg likar sånne innlegg, med kloke ord om strikking! Ein liten titt i strikkekorgene viser at eg har nokre prosjekt på gang denne hausten og. Og eit stort prosjekt er ferdig, sengeteppe til hytta blei både stort og flott! Gubben gler seg til å krype under ei god og varm hyttedyne med teppet oppå ein kald vinterkveld. 
Det blei stort og varmt å ha i fanget.

Lykke:-)

Garn til frukost. Bare strikke litt i lag med frukosten. Den raude tunikaen tar form - og strikkast ovanfra.

Misjonsvenninnene mine har latt seg engasjere. Nå strikkar me lappeteppe til Nepal i lag. Eg syr det i saman!
"Strandteppet" nærmar seg og slutten. Nå strikkar eg "bølgekanten rundt!
Innimellom maskane lager eg feriedagbok. I år var dataen med på ferie. Raskt og effektivt. Mykje skrivearbeid er spart. Nå bare printar eg ut og limer inn:-)

Eg har begynt på ein yndlings-flettegenser. Frå ein av posane under senga.

Danskesjalet tar form. Skal snart begynna på blonden rundt!

Ein nydeleg kveldshimmel. Av og til kan det vere slik her på Jæren.

Stilling ledig her i huset! Kan ikkje sei eg har fått så mange søkara.... Inntil vidare får eg vere "vikar". Håpar lønna er god!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar