mandag 28. februar 2011

Ferdig!

I det siste har me hatt ein del kalde, sure dagar med masse regn og vind. Ikkje akkurat forlysteleg å gå ut då! Men då kan me kosa oss inne med god samvittighet. Og STRIKKA:-)  Denne veka har eg gjort meg ferdig med to påbegynte prosjekter (eit står på lista frå nyttår!). Nå minkar det i strikkekorga, men garnhaugen har visst ikkje minka ennå. Gler meg allereie til å finna noko spennandes der! Så følg med - plutselig er nye prosjekter i gang!
 Morgonstrikk.
Dagen startar som regel med litt strikk ilag med frukosten!
Denne har eg strikka til "veslejenta" mi!
Eg likar godt når ho kjem med strikkeønsker.
Ein hals - 232 m - ribbestrikk 2 rette , 2 vrange.
2 nøster med Kittens mohair, 30 cm lang.
Og vips - ein flott hals to gonger rundt halsen!

 Vesten min er ferdig.
Trådane vart festa i går kveld!
Gler meg til å ta den i bruk på
litt vårlege og varmare dagar.
 Kjekt mønster å strikke.
 Oppvaskklutar er godt å ha innimellom.
Kjekke å strikke - treng nesten ikkje kikke ner ein gong.
Kjekke å gje i presang!
Desse  har nettopp fått nye heimar!
 Eit sjal i dominostrikk
stod ikkje på planen,
men passa så godt til yterjakken min.
Bare måtte strikke det.
 Skottland-garnet skal bli til eit langt sjal!
Så dette strikkar eg på engelsk!
Påskesitteputer!
Me satsar på mykje påskesol!

3 kommentarer:

  1. Kjempeflott hals! :-) Sånn frista det veldig å lage... :-)

    Ellers må jeg si du er flink til å fullføre prosjekt for tiden- blir helt inspirert! Kom snart på besøk igjen!

    SvarSlett
  2. Du e berre kjempeflinke!!
    Tenkte eg skulle komentert den flotte tunikaen du hadde på igår... Den var veldig fin, og du kledde den flott!! KLEMrut

    SvarSlett
  3. Takk skal du ha, Rut! Og til Hanne Tove: Me komme snart på besøk! Me må jo helsa på vesleprinsen!
    Tone

    SvarSlett