søndag 6. april 2014

Vår og strikk

Det er definitivt vår. Fuglesang, blomster som spirer, herlige sykkelturar, varmare og lysare dagar, sol, (og nokre regndager innimellom) . Våren er flott. Utruleg flott årstid. Og så har me heile den gode sommaren tilgode.
 Men strikking - det må me alltid ha tid til. Nokre prosjekt er avslutta, slik som den lyse lin/ullgenseren. Kjekt å få den ferdig. Og nå nærmar det seg teppeslutt. Alle lappane er ferdigstrikka, nå har eg begynt på kanten rundt. Den kan jo ta litt tid den og, men det nærmar seg jo påske og ferie.

Og så har eg starta eit nytt prosjekt. Eg har jo masse garn liggandes. Og mykje tynt ullgarn, slik som sisu og babyull. Litt vanskelig å komme på noko lurt med det. Men så las eg på Aftenbladet sin håndarbeidsblogg, der dei hadde strikka teppe etter inspirasjon frå Arne og Carlos. Ganske artig, så derfor har eg og begynt på eit. Teppe er jo flott, nå blir det rillestrikk, med to fargar om gangen. Godt bilstrikk - då treng eg noko utan mønster.

Ferdig!

12 ruter igjen,

Snart slutt!

Ferdig!
Eg trur eg satsar på ein kant i desse fargane.
Den brunlige kjem til å skifte farge undervegs!
Brun-grå-melert Kauni-garn

Nytt bilstrikk.
Ut på tur.
Sånn kan det bli!

1 kommentar:

  1. Teppet ble riktig flott. En veldig smart måte å få brukt opp litt restegarn.
    Nå venter jeg spent på å se hvordan din variant av Arne og Carlos-teppet blir.

    SvarSlett