fredag 8. mars 2013

Æg ao vil ha!

Eller:  eg og vil ha! som me som ikkje er fullblods jærbuara seier. Gubbejakken er ferdig, og eg er veldig godt fornøgd med arbeidet. Det er Gubben og! Ikkje kvart år han får ny jakke:-) Så fornøgd er eg at eg og vil ha ein matchandes. Min skal vere litt lysare, og vere innsvinga i livet. Men dei same fine flettene på armane og ribbestrikka bol! Nå er ny bestilling på lyst Isager-garn sendt, og så kan eg glede meg til nye fine ubrukte garnnøster! "Prikka" skal snart få besøk.

Heilt ferdige!Herlig!

Passe godt til sofakos.

Den fine fletta på arne går like opp til halskanten.
Fin effekt.
Eg har og strikka "Kjapt herresett" til Gubben!
Godt og varmt på kalde dagar.
Enten kan ein ha det slik.....

eller slik:-)

3 kommentarer:

  1. Nydeleg arbeid Tone, veldig fint med den fletta på armen :) Liv Oddny

    SvarSlett
  2. Så flott!! Heldige gubben som har så flink og snill strikkekone:)

    SvarSlett