søndag 2. desember 2012

Heldigvis blei eg ferdig! Hurra!

Eg blei ferdig! Eg trur eg tok meg litt "vatn over hovedet" når eg sette igang dette prosjektet - litt ambasiøst å strikke 18 figurar på kort tid! Mens andre juleforberedelsar måtte venta.Men det gjekk - nå er julekrybba  klar for skuleungane i morgon. Eg er spent på mottakelsen - eg håpar dei blir like glad i dei som eg er blitt. Og i juleferien får dei flytta heim igjen til oss - så kan me kose oss med dei då. Og neste år? Då pakkar eg dei inn igjen - og håpar på gjennsynsglede:-) 

Maria og Josef - med Jesus

Ein stor og ein lite engel

Gjetarane står klare

Stor saueflokk
- måtte ha litt ekstra mange,
slik at alle ungane får trekke ein figur.
 
Tre vise menn

Eselet er på plass - men sliter litt med beina.

Eselet bakfra.

Blinke lille stjerne....

Heile gjengen samla.

5 kommentarer:

  1. Berre eit ord: FANTASTISK!!
    Heldige dei som skal åpne denne pakkekalenderen...
    Rut:)

    SvarSlett
  2. Hei Tone! Her sit me i varmen og blir heilt imponert av krestiviteten din! Kjempeflott! Masse krybber her, men mesteparten av plastikk, made in China osv. Men fekk litt ekte jul då me Sang Julen Inn i Sjømannskirka søndag.Helsa heile veien!
    Masse hilsener fra Margrete og Per

    SvarSlett
  3. Hei! Så koselig blogg! Artig å sjå meir eller mindre kjente slektningar avbilda på ymse sider her. Ser likskap med fleire i slekta :)
    Helsing slekta på Tolo v/Norunn

    SvarSlett
  4. Wow så utrolig fine de er!

    SvarSlett