søndag 8. august 2010

365 bilder!

Veke 31
Eg har begynt på eit nytt prosjekt, eit langt prosjekt, som tar eit år. Dersom eg greier å gjennomføra det! Eg skal ta eit bilde for kvar dag - inspirert av mi nygifte dotter. Nå gler eg meg til mange spennandes opplevingar i løpet av dei neste 365 dagane. Mykje rart kan skje. Det gjeld bare å fange øyeblikka med kameralinsa!

Måndag 2.august
Nytt strykejern - digitalt!
Slutt på analog stryking!

Tysdag 3.august
Stikkelsbærplukking i mor sin hage.

Onsdag 4.august
Eg fekk flotte blomster.

Torsdag 5.august
På hyttetur til Moi for å sy!
Lunsj på terrassen!

Fredag 6.august
Resultatet vart ein fin løpar.
Lørdag 7.august
Ein titt i Guro sin strikkepose!
Eit nydelig sokkepar - strikka på engelsk,
fra tåa og opp. Artig!
Søndag 8.august
Sykkeltyr til Ulstein Kloster.
Det var denne veka. Snart er det veke 32!

1 kommentar:

  1. Kjekt prosjekt! Vi gleda oss til å følge med vidare! Klem frå Ester og Kristian

    SvarSlett