søndag 22. november 2009

Veveliv!

Nå er vevelivet her i huset definitivt over! Eg hadde ein gong ein romantisk draum om å ha eit lite hus på landet, der eg skulle sitte og veve koselige ting på veven min, mens bollelukt og andre landlige lukter kryddra tilværelsen. Så då eg fekk den første lønna som førskulelærar utbetalt, pakka me bilen og drog til Seljord. Og eg vart den lykkelege eigar av ein stor, flott vev! Dette skjedde i forrige århundre(!!), i 1986! Veven vart montert, og eg vevde ein del, men etterkvart vart dessverre veven stua vekk i eit hjørna. Og der vart den ståandes, i nesten 20 år! Men nå er veven borte - eg har selt han! Så nå er vevelivet - på eigen vev - definiteivt over! Kanskje eg skal melde meg på eit vevkurs?

Og pengane - kva skal dei brukast til?
Ny symaskin!! Eg gler meg!!

Vevekrakken og bommen - på veg ut døra!
Flott finsk treverk!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar