søndag 28. november 2010

Veke 46.

Ei veke er over - og jammen nærmar me oss slutten av dette året og. Dagane går fort, innimellom rekk me ikkje få med oss så mykje av dagslyset eingong. Mørketida er begynt i Konglevegen 15, nå skin ikkje sola ner på huset/ eiendommen vår før i februar/mars. Så slapp me iallefall bli minna på vindua som skulle vore vaska!
Som vanleg ei veke med store og små hendingar - eg øver meg på å oppdage dei små tinga som
gjer ein dag spesiell!
Her er vekas utvalgte - denne gong måtte eg innimellom bruke to bilder for å best beskriva dagen!

Måndag 22.november
 På veg heim frå jobb - månen var stor og flott.
Eit fantastisk syn!
 Gubben diska opp med fiskemiddag -
som han har gjort kvar mandag denne hausten.
Torsk med steikt spansk pølse!
Ganske avansert etterkvart- og knallgodt!

Tysdag 23.november
 Guro slappa godt av med strikketøyet!
 Nydelege selbuvottar!
Eg gler meg over at døtrene mine likar å strikke.

Onsdag 24.november
 Det er kalde dagar ute,
 men morgonturen til stranda blir ikkje sløyfa for det.
 Luksus i kvardagen:
Tur frå kl. 8.30 - 9.45
God, varm dusj,
ein god kopp te - og strikketøy -
før eg går på jobb til kl.11.00

Torsdag 25.november
 Knekkebrød-baking.

Fredag 26.november
 Det går framover på loftet:
Golvet er ferdig og kjempefint!

Lørdag 27.november
 Nesten ferdig islandsjakke!
Manglar bare glidelås.
Skal bli godt nå når det er så kaldt!

Sundag 28.november
1.søndag i advent
Julestjerna er på plass.

1 kommentar:

  1. Mange koselege bilete å sjå denne veka og Tone, nydeleg med måne-bilete og strand-bilete, og flink er du som held ut med gå-turane dine:) Snakkast i helga

    SvarSlett