mandag 23. november 2009

Syglede!

Eg har av og til eit motto: LØP og KJØP!! Det har eg gjort idag! Du veit, med mange tusenappar liggandes i lommeboka, så kan dei fort svi hol! Så idag vart eg den lykkelege eigar av ein Janome-maskin! Elektronisk! Så nå kan kreativiteten bare blomstre! Eg gleder meg til å sette igang! Den gamle maskinen min er 27 år, så det var visst på tide med ein ny! Men jammen har me hatt mykje moro ilag, eg og Bernina'en og! Så nå får eg vente til ei inspirasjons-bølge slår over meg, så får me sjå kva resultatet blir! I mellomtida sett eg meg i sofaen og kosar meg med strikketøyet!
Dette blir bra!

Ny, flott symaskin!

Min første prøvelapp!

4 kommentarer:

  1. Gratulerer da! :-)

    Greit å bli kvitt den gamle veven, og få i hus noe du virkelig hadde lyst på!

    SvarSlett
  2. Hei! Gratulerer med nye symaskin!! Og koselige bilder fra sunnmøre!
    Klem fra Kjerstin - som-innimellom-og-har-hatt-glede-av-den-gamle-symaskinen-din-i-form-av-flotte-julegaver!

    SvarSlett
  3. Heisan!
    Kjekt å komme inn hit.
    Tenkte eg måtte legge igjen et lite livstegn.

    Gratla med symaskin!

    Lillian:)

    SvarSlett
  4. Så koselig, Lillian! Det er jo kjekt når nokon finn bloggen min! Så ta gjerna ein titt ein aen gong og!

    SvarSlett