søndag 29. november 2009

Advent!

Så er 1.søndag i advent over, og me går inn i førjulstida! Hausten har gått fort, men me har hatt mange kjekke opplevingar i løpet av desse haustmånedane. Nå må me finna fram kake-oppskriftene, vaskefilla og julepapiret, og klargjere oss til juleforberedelsane. Det er jo alltid ein del med MÅ gjere til jul, men kvart år tenker eg at i år skal eg ikke stresse med det! Eg ynskjer at me kan få litt god tid innimellom oppgåvene - til å nyte adventstida, stemningen med stearinlys og god julekakelukt i huset, mens me skriv julekort og høyrer julemusikk! Og slik at me kan tenke over kvifor me eigentleg feirer jul. Det har så lett for å drukne i dei kommersielle rammene av julefeiringa! Eg håpar me alle får ei fin advents-tid, ei fin ventetid, der me forberedar oss til julehøgtida.

Årets adventslys.
Julerosa har begynt å blomstre! Spennandes!
Årets nyinnkjøp - pilhjerte som
Marit på Voll har laga!
Kjempeflott, syns eg!!

1 kommentar:

  1. Knallfint pilehjerte!

    Kanskje jeg kan tipse Kjell Ove om at jeg og ønsker meg et sånt... ;-)

    -Hanne Tove-

    SvarSlett