torsdag 17. november 2016

Ein til - og ein til!

Eg strikkar vottar. Mange vottar. Kjekt å ha småstrikk på pinnane. Det er ikkje mange eg har tatt i bruk sjølv, dei er aller kjekkast å ha til presangar, enten som vertinnepresang, bursdagspresang eller julegåve. Eg trur dei fleste syns det er kjekt å få dei i presang og. Eg har funne fram ei gammal oppskrift igjen, eg kjøpte den og Lett-lopi Islandsgarn på Island i 2009. I ettertid har eg bestilt meir garn, og jammen hadde eg ei korg full av dette garnet. På pinne nr 4,5 går det fort. 6 par vottar i ulike fargar - klare til å gjes bort. Tenker dei blir julepresang til nokre kjekke damer.
Det blei mange trådar å feste.




Par nr.13 og 14
Ellers har to par Snøhvit-vottar og blitt avslutta. Skal nok raskt få nye eigare.

9 kommentarer:

  1. Så kjekt å ha julegavene klare, det blir nok noen fornøyde mottakere:-) Veldig greit når man kan strikke på så tykke pinner. Vet du om det går an å få tak i mønsteret noe sted? Hilsen fra Marianne

    SvarSlett
    Svar
    1. Eg deler gjerne oppskrifta, send meg adressa di eller e-post

      Slett
  2. Kjempefine vottar :) Eg er ein lykkelig mottaker frå i sommer.

    SvarSlett
  3. Dette var stilige votter! Så artig med mønsterstrikk i fellinga på vott og tommel. Nydelige farger også. Ser Marianne lurer på mønster. Det gjør jeg også.

    Riktig god helg!

    Klem

    SvarSlett
    Svar
    1. Eg deler gjerne oppskrifta, send meg melding med adresse eller e-post.

      Slett
  4. Stasvotter du lager må jeg si. heldig de som får så fin gave.
    Klemz

    SvarSlett
  5. Så snilt at du vil dele oppskriften:-) Min e-post adresse er: marianne_palmberg@msn.com.

    SvarSlett
  6. Flotte votter - fantastiske farger du har brukt.
    Par nr. 13 og 14 bruker lengre tid... eller. Jeg strikker gave også
    første ganger Aran-mønster. Glede.
    God adventstid fra Viola

    SvarSlett
  7. Eg ønsker meg veldig oppskrift ☺️ astridkarin@gmail.com

    SvarSlett