onsdag 9. juli 2014

Ryddesjau!

Eg har ferie. Heilt aleine. Gubben og Veslejenta går på jobb om dagane, og då har eg føremiddagane heilt for meg sjøl. Herlig! I løpet av året styrer me med mange ting. Innimellom kjem me til ting som eg tenker : "dette skal eg ordne opp i i sommar". Men det er jammen ikkje kvar år eg får gjort så mykje som eg tenker. I år har eg hatt to gode veker, med rydding på loftstova - med arkivering av viktige papirer, utviding av bokhylla, sortering av bøker  og oppheng av  gamle bilder.  Eg brukte ein del tid på å finne det beste systemer for bokhylla. Skal det sjå fint ut estetisk, eller skal det vere lett å finne fram?  Eg og Veslejenta var enige om at me ville ha ei fin hylle å sjå på, så då sorterte eg bøkene etter farge! Eg er godt fornøgd, men Gubben lurte litt på koss han skal finne bøkene han kikkar etter.  Men eg får hjelpe til - så finn me dei nok igjen! Så dersom du vil låne ei bok av oss, er det lurast at du veit kva farge boka har! På ryggen.

Syns det blei ganske fint å sjå på!
Første reol inneheld barnebøker.


Nytt arkivskap frå Ikea!

Dei gamle familiebildene har fått ny plass på veggen.
I trappeoppgangen.
Flotte gamle forfedre og -mødre me har.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar