onsdag 9. juli 2014

Ferdig - endeleg!

Den 3.jumperen frå garnlageret er ferdig. Det er ein god følelse. Det har gått enormt tregt nå på slutten, syns visst ikkje det var så kjekt med riller når det var ensfarga. Måtte ta meg skikkelig saman for å strikke den ferdig. Men nå er det gjort: Fantastisk. Eg måtte lage ein åpning framme, med to knapphol, for eg fann så flotte knappar liggandes. Kjekt å få bruke dei og. Nå kan eg sette i gang med patentstrikket og strukturstrikket - dei to påbegynte jumprane som ligg til modning. Og så gler eg meg til å ta fram alpakkagarnet. Det skal bli til noko stripete - jakke eller jumper:-).Men eg må gjere ferdig litt anna først. Ellers går det for tregt, ser eg. Og så var det det lysegråe garnet, med litt kvit og rødt....... eg har visst ein tanke til. Me får sjå. Først litt patent og "jul i juli!"
God og mjuk genser.
Strikka av Mandarin Petit på pinne nr. 6.
Då vart den luftig og god.


Fine perlemorknappar.


Ikkje lett å ta bilde i speilet av seg sjølv.

Modningskorga.

Eg glede meg til denne korga.

Fint Peer-gynt garn.
Tenkte eg skulle strikke meg jumperen nedforbi.
Eit gammalt mønster.

Eg fann dette bilde i
Lev Landliv for ei tid tilbake.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar