søndag 14. april 2013

Aprilstrikk!

Det er egentlig lang uti våren, men jammen har den latt vente på seg i år. Kuldegrader om nettene og ei stund utover dagen, før sola har fått sleppe til. Så hage-vår-onna har blitt utsett. og dermed er det tid for å sette seg ner innimellom med eit strikketøy! Lett å finne ein unnskyldning for å kose seg litt.  Eg er ganske fornøgd med alle dei påbegynte prosjekta som eg har greid å avslutta. Og dermed er pinnane blitt ledige til nye prosjekt. Veldig kjekt å legge opp med nye fine nøster og sette igang. Akkurat nå er det desse tinga som er på pinnane:

Nå manglar eg bare ein liten meter
- så vert det ullen opplysning i Konglevegen.

Flotte, nydelege fargar - slike som eg likar!

Litt igjen i restekassa enda!

Nytt bilstrikk - i fine haustfargar.
Men lite langturar i det siste -
kanskje det blir ferdig til hausten.

Teppe til minstejenta nærmar seg slutten.
Siste remsa er under strikking.
Som frukoststrikk.

Blir dei like lange tru?
Me får hale og dra litt.

Snart ferdig!

Min "Røkejakke".  Er snart oppe under armene.
1.armen.

Siste tilskudd i strikkekorga.
Skal bli ein god kvardagsjakke til jobbruk!
I Kvardagsalpakka.
Virka som eit godt og stødig garn.

3 kommentarer:

  1. Her var det litt av hvert på gang. Men hva skal denne "slangen" bli til? Likte de grå jakkene kjempegodt. Flott teppe blir det også.

    Ha en strålende mandag!

    Klem fra Ingunn

    SvarSlett
  2. Den lange slangen skal rett og slett bli kledd utanpå lyktestolpen som står på tomta vår, like ved innkjørselen. Eit nytt unyttig og ufornuftig prosjekt med andre ord:/)

    SvarSlett
  3. Så mye spennende du holder på med! Likte veldig godt det hvite teppet! Gleder meg til å se resultatet :)

    SvarSlett