søndag 1. juni 2014

Bursdag og hytteliv.

Nok ei flott helg er over - det har vore ein fantastisk flott vår når det gjelder finver dette året. Solfylte, varme helger - gode dagar som gjer ny energi til kvardagane. Denne helga var ekstra lang - starta på onsdag kveld! Då var bil og tilhengar ferdigpakka og me kunne dra ut på tur. Torsdag var Kr.Himmelfartsdag - og min bursdag! Kjekt å bli eit år eldre. Nå koser eg meg med eigne bursdagar og - før likte eg betre å feire resten av familien enn meg sjøl! Fredag var ein "midt-i-mellom-dag" - fri den og. Og så laurdag og sundag då. Dei egentlige fridagane. Kjekt å vere på hytta igjen - med gode venner på besøk, god mat, gode samtalar, kakefest i anledning den store dagen, tilskuar til sykkelrittet "Tour de Fjords", handletur,  gode lange strikkepausar, rusletur langs sjøen og bestiging av ein topp, god naboprat, Gubbe-dugnad under hytta - og sykkeltur rundt øya! Me trives veldig godt her inne i Ryfylke.

Frukost i det fri for 51-åringen!

Strandnellikar i hagen

Kjekt med besøk!

Kakefest!

Rusletur langs sjøen.

Flott med hundekjeks.

Sjølfi på toppen av Randåsen.

Godt med tepper og poncho.
Litt kaldt om kvelden.
Men ute må me sitte likevel!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar