torsdag 18. oktober 2012

Haustferien.

Sist veke var det ferie. Eg har som regel litt fleire dagar enn Gubben, men det skal noko til å matche alle mine feriar. Men onsdag etter jobb drog me på tur, bare oss to! Ungane styrer med sitt:-) Og jammen var me heldige med fridagane denne gongen! Me har sjeldan hatt det så flott i Ryfylke. Strålandes sol frå tidleg til seint, heilt vindstille dei fleste dagane, krabbe- og hummarfiske, tur i skog og mark, sopptur, besøk av gode venner, god mat og god tid til strikking. Alltid viktig å ha sekken full med garn når me dreg nokon plass! Herlege dagar - god opplading!
Blid-gubben!
Godt i solveggen
.
 
Siste rosene i år!

Nyper - med Halsnøy i bakgrunnen.

Denne gong erklærte eg meg som sjølvstendig båtførar.
Eg har øvt meg i mange år, men ikkje likt å legge inn til kai o.l.
Men nå bestemte eg meg for å greie det og - og det gjekk jo kjempefint!
Så neste år tar eg kanskje ut på tur aleine!!

Fin fangst!

Stille sjø - sjeldan i oktober

Bjørnebærkrattet

Flott kantarell
 
Kjekt med gode turvenner:-)

Siste rest frå hagen.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar