søndag 18. november 2012

Garn-shopping og gode ord om strikking.

Utruleg lett å fylle opp dei ledige plassene i  korgene på Kammerset med nye, fine nøster. Og rundt oss i distriktet har me mange fine garnbutikkar - og garnfabrikk! Alltid fristandes å vere innom der. I fjor tova eg uheldigvis  den gode varme tunikaen min i Alpakka -så den er ikkje brukandes lenger. Så nå har eg kjøpt inn nye nøster i ein flott blåfarge - til ein ny tunika. Den kjem litt langt bak i køen av prosjekter ennå, nå går det i julekrubbe-strikking. Håpar å bli ferdig sånn at den kan brukast i år. Ser at det kan gå. Og litt Kauni-garn kom i posten her ein dag! Spennandes. Me får sjå kva det blir. Hadde så lyst å prøva det garnet.

Av og til kjem eg over bøker som handlar om strikking. I haust fann eg ei - ein roman der hovedpersonane var entuiastiske strikkara. Koseleg amerikansk bok, "Tilbake til Blossom Street" av Debbie Macomber. Kan anbefalast om ein liker å lese noko koseleg og avslappandes:-) Innimellom fann eg gode visdomsord om strikking, og det likar eg godt! Då får hobbyen min ein litt annan dimensjon, det høyres så vedig lurt ut det eg held på med, og det gjer godt. Høyr bare:

"Det å strikke må være verdens beste hobby! Kreativt, terapeutisk, stressdempende, avslappendes og tilfredsstillende.Du får uttrykk for din kreativitet samtidig som du slapper av. Sett av tid til å strikke litt hver dag!"

"Alle som strikker skaper et naturlig nettverk.De får nye venner på jobb,i fritiden eller på Internett, på grunn av sin felles lidenskap for strikking!"

"Det å strikke er en form for meditasjon, hendene arbeider mens hjernen hviler ogsjelen får frie tøyler."


Tunika av Anette Danielsen - min skal bli knall blå!

Koseleg bok!

2 kommentarer:

  1. Hei. Nå var det lenge siden jeg hadde været inne hos deg, så nå har jeg kost meg og lest nedover sidene. Tenk, strikket julekrybbe, fantastisk !! Og alle de lekre teppene. Virkelig til inspirasjon . Ha en god søndag. Hilsen Drude

    SvarSlett
  2. Hei! så dumt med den uheldige tovingen din, husker å ha lest at noen har sagt at man kan få ut effekten av tovingen med balsam? Har ikke peiling om det vil vikre og hvordan man gjør det, men kanskje du kan google det og se om du finner noe :) Kjempe fin side du har med masse flott strikket! :)

    SvarSlett