søndag 11. november 2012

Eg måtte bare begynna på denne.....

Ein dag tok eg turen innom Narvesen-kiosken. Av og til hender det at dei har nokre spennandes håndarbeidsblad. Denne gongen fann eg ei lita bok med ei strikka julekrybbe. Eg måtte bare kjøpe den - og eg måtte bare begynna på eit nytt prosjekt. Restegarnet er spredd utover kammersgolvet, eg må kunne plukke ut akkurat den rette fargen som eg treng. Maria og Josef er ferdige, Jesusbarnet manglar bare fjes, og engelen er undervegs.. Men kva skal julekrybba brukast til? Eg pleier å ha ei julekrybbe for skuleungane mine. Det eg har brukt i mange år nå er eit stort bilde der eg "limer" (med borrelås) på diverse englar og sauer og palmer og folk - ispinnefigurar. 1 for kvar dag.  Men det er slitt, og begynner å gå i oppløysing. Det trengs utskiftning. Så nå er eg i gang - ikkje sikkert eg kan ta det i bruk i år, men plutseleg er det jul 2013! Då er eg nok ferdig:-)


Koselig bok!

Maria - litt stiv i armane ennå,
kanskje eg må ty til piperensara inni.

Ein liten familie

Engelen - nærmar seg klar.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar