mandag 16. april 2012

Siste mote frå Paris!

Parisjakken min er ferdig! Eg gler meg alltid over avslutta prosjekter. Denne har tatt litt tid, for plutseleg smatt andre prosjekter framfor i køen. Men nå er den ferdig, jakken som er strikka av det nydelege paris-garnet. Trådane er festa, og dei fargerike knappane er sydde i.Og jammen vart den passelig og. Ei oppskrift med bilde på fransk av ein jakke vart inspirasjonen, og så vart det min eigen vri ut frå det. 10 knappar hadde eg, men brukte bare 6 av dei framme. Dermed fekk dei andre plass på armane, som ein liten pynt. Garnet fann eg i ein nydeleg og spesiell butikk, med utrulege mengdar knappar. Dei blei litt sure då gubben tok to-tre bilder. Det var nemleg ikkje lov! Overskrifta: "Siste mote frå Paris" er ei setning frå barndommen. Me sa ofta det når me hadde fått oss noko nytt!

Flotte knappar

Armepynt

Utruleg mykje flott garn.


Spesiell og flott butikk

Nydelege fargar

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar