lørdag 25. april 2015

Strikke-liv

Det går framover i strikkekorga - det er framleis godt å ta seg ein pause med pinnane innimellom. Når dagane er travle på jobb, er det ofte eg ikkje har så enormt mykje overskudd når eg kjem heim. Men ein runde med strikkepinnane er aldri feil. Akkurat nå har eg rett og slett ikkje så mange prosjekter på pinnane. Det er herleg å få ferdig litt ting. Eg har akkurat avslutta eit par bunadsstrømper til ein staut kar. Det er kjekt arbeid. Men både pinnar og garn var tynne, så det tok litt tid. Men nå er dei ferdige, og ventar på å bli levert.

Kjekt oppdrag
 Og eit mormor-strikk. Eg strikkar kjørepose til babyen. Denne blir nok god og varm når dei skal ut på kjøretur.
Fine fletteliknandes striper.
 Ellers har eg starta på ein lyseblå sommargenser i bommull og lin. Bolen er glattstrikka og armane har holmønster. Ein fin kombinasjon.
Sommarjumper

Eg har lært meg "magic loop".
Kjekt med filmsnuttar på You-tube.
Det fungerte fint.

Og så har eg tatt fram dette igjen.
Blir visst eit evighetsprosjekt dette her.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar