søndag 22. april 2012

Nytt sprøtt prosjekt!

Eg har hatt ein draum ei stund. Etter at eg såg Anny`s strikka sykkel på garnbutikken på Bryne, har eg hatt veldig lyst på min eigen. Men det er jo litt upraktisk å sykle rundt på ein slik polstra sak, så eg måtte finne meg ein annan sykkel enn den som er i bruk til dagleg. I helga fann eg meg ein. Hytte-grunneigaren hadde eit vrak ståandes i garasjen - som eg fekk! Hurra! Den mangla sete og kjedekasse, dekka var omtrent morkna vekk, kjettingen låg røken på bagasjebrettet og den blåe fargen var overtrekt av rust. Men med litt hjelp av gubben kan nok dette bli eit flott eksemplar av ein strikka sykkel! Av og til kan det vere kjekt å gjere noko total ufornuftig! Kva skal den brukast til? Eg ser føre meg flotte korger med bugnades blomster. Nå kan eg bare sette igang! Følg med, følg med - fortsettelsen kjem plutseleg!

Gubbehjelp er godt å ha!

Fanatstisk eksemplar. Fine runde former!

Har nok vore fint ein gong. Nå treng eg bare oppskrift på eit nytt!



Dette bilde vil bare stå feil veg!
Ekta Svithun-sykkel med lykt og dynamo!
Og håndtak på baggasjebrettet.

Bilde nr.2 som ville vere feil veg:
Masse flott restegarn.
Eg høyrer nøstene ropar til meg!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar