tirsdag 16. februar 2016

Fletteteppe - til hyttebruk.

Eg bur ganske nær Sandnes Garn. Det er ofte ein fordel. Dei har ein stor butikk med mykje fint garn. Av og til sel dei ut heile resteposar i ein farge , med både store og små nøster blanda. Garnet er like fint, bare litt ukurrant størrelse på nøstene. Lett å plukke med seg slike posar i passandes farge og kvalitet - til ein billig penge. Det har eg gjort mange gonger.

Ein gong fekk ein blå pose med Duo vere med heim. Det er eit fint garn - blanding av ull og bomull. Alt eg har tenkt eg skal bruke dette garnet til! Forslaga har vore mange, men så har eg ombestemt meg før eg har sett i gang. Det vart liksom ikkje til noko.  Innimellom har eg og irritert meg over denne posen som eg ikkje har brukt opp.  Og så har eg lagt garnet på plass i hylla igjen.... Denne hausten har eg gjort noko med det. Det er ein fantastisk følelse. Nå har garnet blitt til eit fin blått fletteteppe! Ikkje superlangt, men i grunnen akkurat passe. Det skal få bu på hytta.

Nå er det bedre plass i strikkekorga, og mindre i lageret på Kammerset.

Med små nøster vart det mange trådar å feste.

Så langt vart det.
Akkurat passe stort.
Men nederste kanten har ein litt anna blå-tone.....
Det er sånn eg ikkje likar.
Men - dette er jo til hyttebruk.

Flotte beine fletter.
Minner om ein nypløyd jær-åker.



Passar fint her.
Bilde er tatt før teppet var ferdig!

1 kommentar:

  1. Denne utfordringa løste du godt! Synes teppet ditt ble kjempefint! Skulle gjerne bodd i nærheten av et garnutsalg med tilbudspriser, men det er kanskje like greit at slike fristelser er langt unna. Har mer enn nok i lageret.
    Har begynt på en Eskimo-genser til meg selv, og det er så morsomt å strikke.

    Ønsker deg en fin onsdag! Her er det vinterferietid i uke 8 og 9, og vi har åpent på Stugu hver dag. Litt jobb for en pensjonist, men det er bare hyggelig.

    Klem fra Ingunn

    SvarSlett