tirsdag 16. februar 2016

Om igjen - og ein gong til.

Eg har holdt på med med ein flettegenser til meg sjølv ei stund. Starta nok for ca 1 år sidan. Inspirert av kurs i fjor haust med Linda Marveng og alle hennar intrikate flettemønster.  Oppskrifta har eg dikta sjølv, det vil sei: sett i saman ulike fletter på min måte. Men det har gått utruleg tregt. Eg likar veldig godt flettestrikk, har ikkje forstått heilt kvifor dette strikket gjekk i snegletempo. Men eg har ikkje vore heilt fornøgd. Ikkje alltid like lett å stole på eigen ide, var dette den beste løysinga? Er det nok maskar? Er fargen grei? Mange ting ein kan lure på. Eg har nok lurt mest på masketalet, syns den var litt smal. Kan jo ikkje ha eit pølseskinn....... Så når eg begynte å drøyme om denne genseren om natta (eg drøymte at eg spurte forskjellige venninner om kva eg skulle gjer.... dei sa rekk opp!), var det eigentleg bare å sette igang. Ein ny start. Eg likar ikkje så veldig godt å rekke opp, men eg likar ennå
dårligare å gjere ferdig ting eg ikkje er fornøyd med.


Hit, men ikkje lenger.

Dette holmønsteret var litt "dillete" å strikka.
Nå tar eg ein ny versjon - perlestrikk.

Ein ny start,
med mønsteret notert ner  etterkvart.
Blir nok bra tilslutt.
Eg strikkar i Pickles garn.
Merino Tweed og Pure Thin Alpakka.
Dobbelt garn på pinne 4,5.



Nå har eg starta på ny, ikkje heilt likt mønster på sidefelta, men flettene er like. 

Ein ny start - det skal ikkje gå så tregt denne gongen!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar