søndag 22. mars 2015

Tullestrikk og "galskap"!

Eg er visst litt sprø! Nå prøver eg igjen. Snakk om å bruke opp garn - og tid på ein ufornuftig måte! Men kanskje det kan muntre opp nokon? Eller forarge..... (men det håpar eg ikkje.)

Lyktestolpen "min" - den som står på tomta vår og som eg har okkupert - har hatt eit godt og varmt trekk nå i 2 år. Men det er ganske utruleg for ein slitasje som regn og sola kan gjere. Nå var stolpen falma, skitten og ekkel - ikkje noko pryd for nabolaget med andre ord. Gubben trua med demontering, noko som "sjokkerte" meg først, men sidan gav meg ein ny ide! Ein gong til? Jo, eg har meir restegarn....... Dessutan har eg fått mange positive reaksjonar på tøyset mitt. Enkelte legg til og med spaserturen sin om stolpen min! Ny attraksjon, altså!

1.utgåven

På lørdag måtte stolpen gje tapt. Gubben kom med kniven, og den rotna nesten i hendene hans. Skikkeleg morkent strikketøy! Litt trøttandes at det ikkje varer lenger. Øverste del heng ennå igjen - det gjekk ikkje an å dra det nedover stolpen. Må nok opp med stigen ein dag.


Til og med eføyethar gjort stolpen til sin.

Skikkelig ekkelt strikk.

Strikkestolpen må gje tapt.....
Ikkje mykje som minner om våren 2013 her.....

Koste han seg tru, med å ta ner stolpen?!
Bare vent - den som ler sist......

Men - eg er i gang med ny stolpe! Denne gong er det ikkje bare dei blåe-lilla-grønne-gråe nøstene som blir brukte, no tar eg litt ukritisk i haugen, og får unna mange smånøster som er til liten nytte. Kan bli mange tiara i spareglaset mitt dette. Så snart går lyktestolpen min ei ny og lysandes framtid i møte.

Ja til eit fargerikt fellesskap!

Har visst nokre meter igjen...
Får satse på lange bilturar snart.

3 kommentarer:

  1. Artig prosjekt! Lykke til både med strikkinga og garnslankinga!

    God ny uke ønskes av Ingunn

    SvarSlett
    Svar
    1. Likemåte! Håpar du snart kan finne strikkepinnane igjen etter armbruddet:-)

      Slett
  2. Så gøy at stolpen får nytt "antrekk". Skal bli morsomt å se. Veldig fine tepper du viser frem i innlegget under!!

    SvarSlett