lørdag 22. november 2014

Helg igjen.

Det er allereie helg igjen, og tid for avkobling og andre gjeremål. Jammen går tida fort!

Sist helg var ei særleg interessant helg med veldig kjekt strikkekurs! Flott å vere i lag med andre damer som er like "garngale" som meg. Utruleg inspirerandes å prate med andre strikkedamer, sjå deira prosjekter, kjenne på nye garnsortar, sjå flotte mønster og få nye idear. Kurset med Linda Marveng var flott. Ein kjempeflink designer, glad i fletter, utruleg nøyaktig og flott inspirator. Det handla om strikkedesign. Ho hadde ein grundig gjennomgang av teori - om korleis eit plagg er bygd opp, kva ein bør tenke på førein startar, korleis ein planlegg prosessen undervegs, korleis fellingar skulle vere for å få eit mest muleg perfekt plagg, kva kantar ein skal bruke, korleis skrive ner oppskrifter, og gode tips om ein har lyst å prøve å selge sine eigne design. Me strikka prøvelappar, og eg lærte at eg har undervurtdert bruken av dei. Dei kan vere til god hjelp i prosessen fram til ferdig plagg. Og eg som bare setter i gang å strikke, utan å ha tenkt på alt dette før oppstart. Ikkje løye det av og til går i stå og blir lite brukbart. Her var jammen mange gode tips. Eg er nok ikkje der at eg har tenkt å selge noko design, eg er meir fornøgd med å få til fine, unike plagg som eg eller andre kan ha nytte av. Men kanskje Eldstejenta er der? Uansett var det veldig kjekt å få vere med på kurs!

Me var og innom Strikkecafeen der dei selde garn og utstyr, og fekk plukka med oss litt der og. I tillegg selde dei lodd, og eg vant ei fin bok. Artig. Og eg som ikkje pleier å vinne.

Nå er prøvelappen strikka ferdig, eg har lært meg to nye fletter som skal brukast, og eg er klar for å tenke nøyare gjennom heile prosessen før eg startar  - på en ny jumper! Av Piclesgarnet eg smugkjøpte i sommar. Plutseleg er eg i gang.     


Linda Marveng i midten,
og Eldstejenta til høyre.






Notater - og ein start på designet mitt.


Damer og strikketøy


Ny spennandes flette.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar