fredag 25. november 2011

Pakke i posten!






I dag fekk eg ein pakke i posten. Frå Allers. Spennandes - og uventa. For ei tid si sendte eg inn ein sjølvkomponert sak til ein   strikkekonkurranse. Og i dag fekk eg den tilbake - saman med ein bokpremie. Eg var blant dei heldige vinnarane! Rektignok vart det ikkje 1.premien - som var ein tur til Island, men eg var nok blant dei 11 - 20 som fekk premie! Stas! Og kva var den sjølvkomponerte saka? Jo, ein kjærlighets-SOKK - for to!  Dersom du har lyst å lage din eigen kjærlighets-sokk, kan du jo gje meg eit hint. så kan eg sende oppskrifta til deg! Sokken passar godt for kalde tær som treng opptining!
Passar for to kalde og to varme føter.

Premien. Eg er ikkje sikker på om dokkeproduksjonen vert så veldig stor. Men eg kan jo strikke identiske dokker av meg og gubben, slik at jentene får med seg "mor og far" den dagen dei flyttar ut:-)

Kjekt å få brev i posten! Følg med på nyåret, då kjem det kanskje bilde i Allers:-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar