søndag 11. september 2016

På an igjen.....

Eg har visst hatt ein pause frå blogginga. Ein lang pause. Plutseleg bare gjekk vekene, og eg var ikkje i bloggehumør. Ei god blogge- og strikkevenninne sette fart i meg igjen her i dag. "Tenk på dei kjekke bøkene me kan bestille kvart år!" Og det er sant! Det er veldig kjekt å få bloggen utgitt i bokform. Eg har fleire årgangar allereie. Så nå satsar eg på å vere igang igjen.

Eg har jo ikkje akkurat stoppa å strikke sjølv om det vart stopp her, så det er jo alltid noko å ta bilde av. Og mange kjekke turar og opplevelsar har me hatt i løpet av sommaren. Mange fine bilder ligg klare for å visast fram. Det må visst bare bli eit raskt resymè.

Sommarminner:
To systre på gondoltur i Venezia

Strikketøyet var med.
På fjelltur i Dolomittene.
Tre Cime kaltes desse fjella.
Mektig og flott.

På kvar ein fjelltopp låg ein restaurat!
Det smakte godt med litt kaffi til nistepakken.

Kjekt å ha godt turfølge.
To systre og to svograr!
Spennandes stiar å gå på.
Vil helst ikkje skli utfor her.
Det var langt ner.

På toppen av Nuvolau - 2575 moh.
i Dolomittene.
Fantastisk utsikt.
Fasinerandes med utruleg flott
blomterprakt så høgt!

Og strikketøyet var med på tur.
Så litt hytteferie.
Herlig å ta "Malena" med på kveldstur på
speilblank kveldssjø.
Kapteinen.

Matrosen.
Liker best å styre med eigne ting ombord.
Strikking, for eksempel.
Og ein bitte liten matros.
Kan bli godt mannskap etterkvart.
Nå var det stas å prøvesitte morfar sin båt.
Portør.
På trebåtfestival i Risør.
Haust og tid for fjelltur her heime.
Fannafjellet i Øvre Espedal.
Ein god sommar er over.
Mange fine minner.
Mange fine dagar.

2 kommentarer:

  1. Det var godt å se. Velkommen tilbake etter bloggpausen.

    SvarSlett
  2. For en fin sommerferie du har hatt! Kan bare drømme om den flotte fjellturen....Så trivelig med strikke-bilder overalt! Det er slik vi er vi strikkefrelste. Selv er jeg straks klar for 14 dager i Hellas, og nå planlegger jeg hvilke nøster og pinner som skal i feriekofferten.
    Det nytter ikke å være like aktiv på bloggen til enhver tid. Noen pauser trenger de fleste, men trivelig at du er i gang igjen.

    Klem fra Ingunn

    SvarSlett