fredag 2. januar 2015

Årets første strikkeprosjekt.

Eller eigentleg - fjorårets siste prosjekt. Eg var nesten ferdig då det nye året starta, men halskanten og festing av trådar stod igjen. Uansett - julegenseren til Maria er ferdig, men den må vel ha litt kviletid i skapet, tenker eg  i påvente av ei ny jul.
Eg strikka genseren i Sisu, frå Sandnes garn. Oppskrifta var kun i str L, og då passa det meg med eit litt tynnare garn, slik at genseren vart mindre. Fant litt feil i masketala ved rundfellinga, men det justerte eg bare. Nå passa genseren fint - eg gler meg til neste advent!

Denne passa jo godt til pynting av juletreet.
Eller når me skal demontere det i morgon...
Det er ikkje plastikk altså...
Snømenn på rekke og rad!



4 kommentarer:

  1. Fantastisk å ha ein heimestrikka julegensar til åra framover! Då er det berre å glede seg til neste advent:) Men nyret resten av året så godt du kan framover!

    SvarSlett
  2. Så fin du er i den genseren! Bruk den utover vinteren! Den er da ikke så julete.


    Godt nytt år fra Ingunn

    SvarSlett
  3. Tusen takk! Ja eg ta den i bruk om det kjem snø her! Det er jammen ikkje kvart år!:-)

    SvarSlett
  4. Utrolig vakker var genseren - herlig mønsteret med fine norsk farger. Bildet er så hyggelig med juletre :-)))
    Vi hadde vakker snø fra juledag til Silvester. Det var så fint. Og nå bare resten - iglu - snøhuset :-)
    Ha et riktig godt nytt år. Hilsene sender deg Viola.

    SvarSlett