lørdag 28. desember 2013

Årets strikkekavalkade - 2013

Så er det tid for kavalkade igjen. Det er stadig kavalkadar om dagen, på TV, i aviser, om veret, nyheter, beste klipp av ulike serier..... Så då passar det med ein oppsummering om strikkeåret 2013 og. Eg brukar  nesten alle kriteriene frå i fjor, kan vere artig å samanlikne.

Årets beste gåve:
I allefall den største!
Teppe til Veslejenta som drog ut i den store verden
(Folkehøgskulen)
Kva strikka eg mest av:
Det er vel kanskje oppvaskklutar i år og. Strikkar dei innimellom.

Strikketøyet som gav mest glede, eller oppmerksomhet:
Det må vere lyktestolpen.
Mange kommentarar,
og folk som har til og med vore innom for å ta bilde av den.
Og eg fekk ei heil side i  avisa.
 Årets herreplagg:
Jakke til Gubben.
Den har vore mykje i bruk dette året.

 Årets kjedeligaste strikk:
Ikkje alltid like inspirerande å strikke kopi nr.2.
I tillegg rekkte eg den opp når bolen var nesten ferdig
.
Årets designer:
Det må vere danske Anette Danielsen.
Ho lagar flotte strikkebøker!

Beste dameplagg:
Sommarens favoritt - uten tvil.

Årets tregaste strikketøy:
Desse tok det nesten 2 år på å få ferdige!
Utruleg tregt for sånne nydelige vottar.

Årets beste leiketøy:

Det blei ikkje strikka noko leiketøy dette året!


Årets gladaste sokkepar:
Julesokkar.

Årets beste sjal:
Dette har eg strikka 3 stk av.
Årets beste hals:

Denne har eg og strikka 3 stk av.
Alle gode ting er 3!


Årets mest ufornuftige strikketøy:
Uten tvil lyktestolpen!

Årets søtaste strikketøy:

 Ingen søte strikk i år.....

Årets finaste modell:
Det har visst vore eit egoistisk år.
Eg har strikka mest til meg sjølv!

Årets minst brukte plagg:

 
Tunika -
strikka i  Alpakka, Sandnes Garn.
Eg blei ikkje ferdig mens der var kaldt,
og så har hausten vore mild og god.
Kanskje den blir god nå i vinter?


2 kommentarer:

  1. Årets beste strikkekavalkade er fra Tones Ting & Tang! Kjempeflott, og takk for presentasjonen;) Nyt juledagene som er igjen;)

    SvarSlett
  2. Det var en fin årskavalkade! Morsomt å se tilbake på strikkeproduksjonen på denne måten:)

    SvarSlett