søndag 27. oktober 2013

Korttidsprosjekt.

Veslejenta som går på folkehøgskule veit kor glad mora er i garnnøster. Når ho har vore ute på tur, har det hendt at ho kjem heim med fine nøster. I haust var ho på seiltur med "Statsraad Lehmkuhl" til Shetland. Då var der to nøster til mora med i baggasjen! Nydelege blå-grønne fargar. Eg brukte l garnet til vottar. Litt tjukt garn og pinnar nr. 4,5 - det blei til eit korttidsprosjekt. Herlig å gjere noko raskt innimellom. Nydelege vottar - eg brukte mønsteret frå dei mange vottepara eg har strikka i Islandsgarn. Men dette garnet virka litt tjukkare og stødigare. Og så har eg meir garn igjen - eg trur det er nok til eit par til. Gler meg til å ta vottane i bruk. Litt uklare bilder denne gong - slik kan det bli av og til.

Flotte nøster.
Dette gjekk fort!
 
Ferdig med nr. 1

Og med begge to!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar