tirsdag 11. september 2012

Ut på tur!

I helga var me på tur. Eg fekk vere med gubben og jobben hans på "Årets Tur." Denne gongen var det Bremen som fekk besøk! Koseleg by, kjekke folk, fantastisk flott ver (28 grader på sundagen!), kjekke utflukter, god mat, flotte butikkar, nye sko, 4 nøster mjukt garn, 2 nye klutar strikka i flotte  Tone-og-Siri-fargar, ny korg, smale gater og smau, besøk på Mercedes-fabrikken, koselige cafebesøk, fargerikt marked, nytt bittelite strikkenett,  men ikkje så mange  bilder.


Dette hadde vore noko å ønskt seg til 50 års-presang......

Me fann eit flott marked - utruleg mykje sunnt som frista!

Ferske fiken. Nokre fekk vere med heim.
Gubben har eit prosjekt på gang.

Dei berømte musikantane frå Bremen!

Ekstra kjekt med godt reiselag!
Me åt nydelege pannekaker på skuta i bakgrunnen!

På cafe - her bestilte eg stikkelsbærkake og kaffi - i eit svakt øyeblikk!
Eg har aldri sett så stort kakestykke -
og eg som eigentlig ikkje er nokon kakemons.
Mesteparten måtte stå igjen!
Neste gong:
Det er nok med tre skjeier frå gubben si kake!

Dårlig bilde - men godt og mjukt garn!

Nydelege fargar - skapar godt humør!

Eit lite strikkenett - akkurat passe til vaskeklutstrikket!

Eg har ein forkjærlighet for korger...
Gode til å ha strikketøy oppi

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar