onsdag 21. desember 2011

21.desember - og luke 21

Juletreet
Nå er juletreduken ferdig! Kanten rundt blei sydd på er ein kveld. Eg er ganske stolt av meg sjøl for at eg har greid å fullføra dette prosjektet i løpet av året. Eg er nemleg ikkje så superglad i brodering lenger - eg har 5 - 6 påbegynte broderi på lager! Men nå kan me snart hente inn juletreet som står i garasjen og godgjer seg. Her i huset er det nemleg  lille julaften som er fast pynte-tre-dag. Me tullar ikkje med det. Og treet skal sjølvsagt vere utan glitter, slik det brukar å vere, og med dei gode gamle hekla hjertene i rødt og kvit. Dei er vel snart moderne igjen, desse eg hekla då me var nygifte! Og kvart år blir treet vårt det finaste! Utruleg så godt fornøgde me er i desse juletider.

Fin og rund!

Tenk 4 gonger sydde eg dette motivet!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar