søndag 31. oktober 2010

Veke 43

Ny veke - nye bilder! Denne veka er det føtene mine som har stått i sentrum! Må jo prøve meg på nye innfallsvinklaer, ikkje lett å oppdage nye motiv heile tida! Men føter er ein god ting - særleg når dei tar meg med på nye "eventyr"!
Måndag 25.oktober
 Måndags morgon er det tid
for trening hos fysioterapeut.
Joggeskoa får vere med.

Tysdag 26.oktober
 Pilatestrening kl 18.00
Nå er det matta som får bli med!

Onsdag 27.oktober
 Kl. 8.30: Tur på Selestranda - i regn og ruskever!

Torsdag 28.oktober
 Etter trening var det dei røde støvlane sin tur til å bli lufta!
Byvandring i Stavanger.

Fredag 29.oktober
 Haust i hagen.
Tid for avreise til Ognatun
og menighetsweekend.

Lørdag 30.oktober
 Tur på Ogna. Uvant å gå på asfalt.
Nicht gut!

Søndag 31.oktober
Tid for strandtur igjen.
Frå Sele til kommunegrensa til Sola!

Om eg føler meg sprek for tida?
Ja, litt! Eg er iallfall glad eg kan ut å gå litt!
Deilig med regn,vind og ruskever!
Og ein god kopp te, strikketøy og avis etter dusjen heime igjen!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar