lørdag 27. september 2014

Nr. 5

Nr. 5 er ferdig! Jippi! Eg må visst snart utvide klesskapet! Eller leie plass hos Gubben. Endå ein gong har eg fått brukt opp fine nøster som har vore lagra på Kammerset. Dette prosjektet starta eg på i mars, så det har visst tatt si tid. Men nå er det ferdig. Litt spennandes nå på slutten om det var nok garn, men det gjekk akkurat. Alle delane er strikka i ulikt garn og ulik farge. Ryggen vart litt tjukkare enn eg hadde tenkt, men det er godt å vere god og varm bak! Her var det mykje fletting, og då vart det jo ekstra tjukt Men flettene var med 2 rette maskar og 2 vrange masker, så dei vart litt anneledes. Framstykket er strikka av garnet Minstjenta kjøpte i Tallin. Det var nok innsett med noko liknandes lanolin, for eg vart ganske klissete på hendene då eg strikka av det. Og det føltes litt hardt og stikkete. Men eg vaska framstykke då det var ferdig, og følte det vart veldig godt og mjukt. Eg hadde tenkt å ha rustraud rundt kanten, men eg endte opp med ein lime-farge i staden for. Syns det passte like godt. Nå ventar eg bare på kaldare dagar, sånn at eg kan få brukt nr.5.
 
Ferdig modna garn!

Prøvelapp - med to forskjellige turkis-nyansar.
I gang med framstykke.

Ryggen.



Ta-da! Ferdig:-)

Syns det passa like godt med lime til halskanten.

Klar til bruk!

Nr. 1, nr. 2, nr. 3, nr. 4 og nr. 5.
Alle er strikka i 2014.
Litt ensforming fargevalg?
Tvil om yndlingsfargar?


Oppskrifta fann eg i denne boka -
her er mange flotte modellar frå Anette Danielsen.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar